ŠKODA KODIAQ introduce pe piaţă o nouă gamă de servicii pentru conectivitate

15.11.2016

Mladá Boleslav, noiembrie 2016 - Odată cu lansarea noii ŠKODA KODIAQ, marca îşi prezintă noua ofertă de servicii pentru conectivitate, serviciile online mobile ŠKODA Connect. Acestea sunt împărţite pe două categorii. Serviciile Infotainment Online oferă informaţii şi facilitează navigaţia, în timp ce serviciile Care Connect oferă asistență şi permit accesarea de la distanţă a maşinii.

 

"De acum înainte, cei care conduc o ŠKODA KODIAQ sunt conectaţi pe deplin - cu maşina lor şi, dacă doresc, cu universul ŠKODA", a explicat Werner Eichhorn, membru al Consiliului de Administraţie ŠKODA, responsabil pentru Marketing. "Prin intermediul ŠKODA Connect, punem la dispoziţia clienţilor noştri un întreg univers digital, astfel încât călătoriile lor să devină şi mai confortabile şi mai sigure."

 

Serviciile Infotainment Online

Serviciile Infotainment Online sunt disponibile pentru orice ŠKODA KODIAQ echipată cu sistemele de navigaţie Amundsen sau Columbus. O funcţie care se evidenţiază aici în mod deosebit este cea care oferă informaţii online din trafic. Aceasta afişează fluxul actual din trafic pentru ruta selectată şi sugerează rute alternative potrivite în cazul unor ambuteiaje. Cu Google EarthTM şi Google StreetViewTM, navigarea cu sistemul de navigaţie Columbus devine o experienţă vizuală. Adiţional, serviciile oferă informaţii personalizate celor care conduc noul SUV de talie mare al mărcii: preţuri la combustibil, informaţii privind locurile de parcare, ştiri şi meteo.

 

Serviciile Care Connect

Alături de serviciile Infotainment Online, începând de acum sunt disponibile şi serviciile Care Connect, care sunt împărţite în Proactive Service şi Accesul de la distanţă la autovehicul. Acestea sunt incluse în echipare standard a fiecărui automobil ŠKODA KODIAQ începând cu versiunea de echipare Ambition, indiferent de sistemul de infotainment ales. Schimbul de date se face în baza card-ului SIM propriu al automobilului.

 

Funcţia Emergency Call este unul dintre cele mai importante servicii din această categorie. Aceasta se activează automat după un accident la care a fost declanşat un sistem de reţinere, ca de exemplu un airbag. Automobilul iniţiază o conexiune de voce şi date cu o centrală telefonică de urgenţe dedicată şi transferă toate informaţiile necesare. Un angajat al centralei activează măsurile de asistenţă corespunzătoare şi, dacă este cazul, trimite un echipaj de urgenţă la locul accidentului. Şoferul sau pasagerii pot de asemenea să declanşeze manual funcţia Emergency Call, acționând butonul corespunzător de pe modulul aflat pe plafonul maşinii. În gama serviciilor Proactive este inclusă şi funcţia Programare service. În baza acestora, proprietarul este contactat de distribuitor înainte de scadenţa unei lucrări de service, pentru a stabili cu acesta o programare conform preferinţelor sale.

 

Din gama serviciilor Care Connect fac parte: Remote Access (Acces de la distanţă)

Serviciile ŠKODA Care Connect includ funcţia Remote Access (Acces de la distanţă). Această funcţie poate fi accesată prin intermediul aplicaţiei ŠKODA Connect, de exemplu folosind smartphone-ul utilizatorului. În cadrul acesteia, funcţia Status autovehicul informează utilizatorul dacă luminile sunt sau nu aprinse, precum şi cu privire la nivelul carburantului în rezervor. De asemenea poate fi verificat dacă uşile sunt închise sau deschise. Funcţia Poziţia de parcare (Parking Position) arată unde se află maşina în momentul respectiv. Funcţia Claxon şi lumini facilitează găsirea maşinii, activând claxonul şi luminile de semnalizare.

 

Aplicaţia ŠKODA Connect este completată de portalul ŠKODA Connect, care transferă serviciile ŠKODA Connect pe computerul utilizatorului. Portalul poate fi utilizat pentru a configura serviciile, precum şi pentru a transfera destinaţiile şi rutele la maşină. Distribuitorul ŠKODA va ajuta clienţii la înregistrarea şi activarea contului pe portal.

 

Utilizare gratuită în primul an

Serviciile Care Connect oferite în cadrul ŠKODA Connect pot fi accesate gratuit în primul an de la achiziţia unui automobil nou ŠKODA KODIAQ. Ulterior, serviciile funcţiei de Access de la distanţă trebuie plătite, iar celelalte servicii Care Connect (Proactive Services şi Emergency Call) pot fi utilizate gratuit încă 13 ani.

 

Portofoliul serviciilor Infotainment Online are o structură similară privind tarifele. Utilizarea este gratuită în primul an, iar clientul poate extinde apoi contra cost perioada de utilizare. Cu sistemul de navigaţie Amundsen, serviciile pot fi utilizate prin intermediul telefonului mobil conectat al utilizatorului sau pot fi utilizate cu ajutorul unui stick de date disponibil opţional. La sistemul Columbus, poate fi de asemenea utilizat hotspot-ul telefonului mobil sau, opţional, poate fi integrat un card SIM prin intermediul modulului LTE.