Peste 10,000 de localitati din Spania ar putea da numele celui de-al treilea SUV SEAT

03.07.2017

Bucuresti, 03/07/2017. - Proiectul #SecautanumepentruSEAT (#SEATseekingName), lansat la 1 Iunie, a reusit sa adune un numar impresionant de participanti: 133,332 de persoane din 106 tari au raspuns initiativei companiei de a gasi un nume pentru cel de-al treilea SUV al marcii, care va intra pe piata in anul 2018. Urmand criteriile stabilite de companie si transmise prin intermediul site-urilor seat.com/seekingname si seat.es/buscanombre, prima etapa s-a incheiat de curand, dupa primirea unui total de 10,130 de nume diferite de locuri din Spania.

 

De cand SEAT a anuntat in luna martie lansarea unui nou SUV, marca a primit deja mai mult de 500 de propuneri de nume de locuri din intreaga Spanie pentru noul vehicul ce are o capacitate de pana la 7 scaune. Astfel, asteptarile publicului si impactul social rezultat au determinat compania sa isi redefineasca procesul obisnuit de a numi un nou model. A urmat  o sesiune deschisa de propuneri pentru fanii marcii din Spania si din intreaga lume, acestia fiind indemnati sa propuna numele preferat , iar in final sa-l voteze pe cel castigator.

 

Presedintele SEAT, Luca de Meo, si-a exprimat satisfactia pentru acest proiect: "Rezultatele obtinute au depasit cu mult asteptarile noastre. Pe langa faptul ca aceasta initiativa de colaborare a starnit un mare interes in randul celor ce urmaresc marca noastra in social media, mii de alti oameni entuziasmati au contribuit de asemenea prin propunerea unui nume pentru noul nostru SUV. Ne bazam pe ei pentru a vota candidatul lor favorit în septembrie".

 

Acum ca prima etapa s-a incheiat, este timpul pentru o preselectie a propunerilor. Aceasta va implica experti ai marcii si o agentie externa specializata in denumiri de produse, precum si clienti din diferite tari care vor participa la focus grupurile organizate de SEAT. In plus, se vor efectua teste pe mai multe piete pentru a selecta cel putin trei nume care vor fi votate. In acest stadiu vor fi respectate anumite criterii, cum ar fi faptul ca numele finaliste sa fie in conformitate cu valorile marcii si caracteristicile produsului. Este de asemenea important ca acestea sa fie usor de pronuntat in mai multe limbi.

 

Salonul Auto de la Frankfurt este locul ales de SEAT pentru anuntarea numelui ajuns in finala. Orice persoana care doreste sa voteze pentru candidatul favorit va avea aceasta sansa intre 12 si 25 septembrie, iar numele cu cele mai multe voturi va iesi castigator si va fi anuntat de catre SEAT pana pe 15 octombrie.

 


In acest fel, cel de-al treilea SUV al companiei se va alatura listei de 13 modele care au fost numite dupa numele unui loc din geografia spaniola. SEAT a inceput traditia in 1982 cu modelul Ronda, traditie ce s-a pastrat pana la cel mai recent model lansat de marca, Noul Arona, crossover-ul compact care a fost dezvaluit luni, 26 Iunie, la Barcelona. In plus, va fi pentru prima data in istoria brandului cand un model poarta numele ales prin vot popular.