ŠKODA este pentru a 12-a oară partenerul oficial al Tour de France

06.07.2015

O duzină şi numărătoarea continuă: anul acesta, ŠKODA AUTO este pentru a 12-a oară sponsorul oficial şi partenerul oficial pentru flota auto a Tour de France. Un highlight constă în premiera noii ŠKODA Superb, care va îndeplini rolul de 'Red Car', deschizând drumul cicliştilor. Flota de 250 de automobile ŠKODA reprezintă din nou partea centrală a sponsorizării ŠKODA. ŠKODA sponsorizează de asemenea, pentru prima dată la Tour, Tricoul Verde, pentru cel mai bun sprinter al acestui an. Tour de France are loc între 4 şi 26 iulie.

"Susținerea celei mai faimoase competiţii de ciclism din lume reprezintă highlight-ul anual al activității noastre de sponsorizare a ciclismului",  a spus Werner Eichhorn, Directorul de Distribuţie şi Marketing. "Implicarea noastră la Tour de France aduce anul acesta încă un aspect special, premiera noii ŠKODA Superb în calitate de 'Red Car'. 120 de ani de ŠKODA - aceasta înseamnă de asemenea 12 decenii de legături cu ciclismul: istoria companiei noastre a început în 1895, când părinţii fondatori ai companiei noastre, Laurin şi Klement, fabricau biciclete.

Ediţia 102 a Tour de France înseamnă 3.360 de kilometri şi 21 de etape, anul acesta. Startul a fost dat în 4 iulie, în oraşul olandez Utrecht. Cicliştii vor trece linia de finiş de pe Champs-Elysées în 26 iulie.

ŠKODA este partenerul auto oficial şi sponsorul oficial al legendarului Tour de France, încă din 2004. Anul acesta, pentru prima dată, compania va sponsoriza de asemenea Tricoul Verde, pentru cel mai bun sprinter din Tour de France. Între 2004 şi 2014, ŠKODA a sponsorizat Tricoul Alb, pentru cel mai bun tânăr ciclist.

Privirile spectatorilor vor fi atrase în special de automobilul care va deschide drumul cicliştilor în următoarele săptămâni: aşa-numitul 'Red Car' - noua ŠKODA Superb. Nava-amiral complet refăcută a mărcii defineşte noi standarde în clasa sa, prezentând un design emoţional, cel mai mare spaţiu din segmentul său şi tehnologie de ultimă oră.

În timpul Tour-ului, automobilul roşu ŠKODA Superb serveşte ca un fel de "centru mobil de control" pentru directorul Tour-ului, Christian Prudhomme. "Sunt cu adevărat nerăbdător să merg cu noul Superb. Maşina oferă mai mult spaţiu decât predecesorul deja spaţios şi arată cu adevărat bine - un Red Car perfect," a declarat Prudhomme.

Pentru această ocazie, noul Superb a fost vopsit în nuanţa roşu "Corrida" şi a fost echipat cu enormul plafon panoramic vitrat, care poate fi deschis la simpla atingere a unui buton. Aceasta înseamnă că Prudhomme poate sta în picioare când plafonul este deschis. În plus, Superb este complet echipat cu dotările tehnice care să-i permită să-şi îndeplinească perfect funcţia de "centru mobil de control" al Tour-ului. Printre acestea se numără şi cele patru canale radio, prin intermediul cărora directorul Tour-ului poate primi informaţii şi transmite sarcini.

Marca va pune şi anul acesta la dispoziţie o flotă mare de automobile ŠKODA, compusă din circa 250 de maşini - în principal ŠKODA Octavia Combi şi ŠKODA Superb, pentru a servi organizatorilor şi participanţilor. Flota ŠKODA este dintotdeauna elementul central al activităţii de sponsorizare a mărcii ŠKODA. În timpul acestor 3 săptămâni, automobilele vor parcurge circa 2,8 milioane de kilometri. Începând cu 2004, flota ŠKODA a parcurs în total peste 30 de milioane de kilometri la Tour de France. Iar ŠKODA a realizat toate acestea la cel mai înalt nivel de fiabilitate: până acum nicio singură maşină nu s-a stricat vreodată.

Sponsorizarea ŠKODA va fi însoţită şi de o importantă campanie de comunicare. Pagina web ŠKODA 'WeLoveCycling', lansată anul trecut, prezintă reportaje în direct, filme şi numeroase informaţii din universul ciclismului. Pagina le dă de asemenea vizitatorilor ocazia să câştige diferite premii, inclusiv o zi în prima linie a Tour de France. Detalii pot fi găsite şi pe www.skoda-radsport.de. ŠKODA va fi prezentă şi în social media, la facebook.com/skoda-cycling.

Ciclismul este un important pilon de susținere a strategiei de sponsorizare ŠKODA.  Alături de Tour de France şi de Tour of Spain ('Vuelta'), producătorul auto susţine şi alte competiţii internaţionale de ciclism şi numeroase evenimente importante ale ciclismului, la nivel naţional şi internaţional. De asemenea, bicicletele şi accesoriile corespunzătoare se numără printre produsele gamei extinse a mărcii ŠKODA.

Implicarea mărcii ŠKODA în ciclism demonstrează relaţia specială pe care marca o are cu ciclismul. Părinţii fondatori ai mărcii ŠKODA, Václav Laurin şi Václav Klement, au demarat povestea de succes a companiei în urmă cu 120 de ani, cu fabricarea de biciclete.

Tour de France este cea mai importantă cursă pe etape din lume şi este considerat a fi al treilea cel mai mare eveniment sportiv, după Campionatului Mondial de Fotbal şi Jocurile Olimpice. Anul trecut, circa 15 milioane de suporteri au încurajat cicliştii de-a lungul traseului şi 1,4 miliarde de persoane au urmărit cursa la TV şi pe internet.